Vsestranski kompaktni bager
Volvo ECR40 je vaša najboljša izbira, če iščete enostaven za upravljanje kompaktni bager z majhnim obračalnim radijem. Oblikovan je bil tako, da zagotavlja visoko silo izbijanja in dvigalne zmogljivosti pri različnih nalogah, tudi pri zahtevnih aplikacijah in težkih obremenitvah. Zahvaljujoč intuitivnemu navigacijskemu sistemu in proporcionalnim kontrolam na prstih je celo novo usposobljenim operatorjem enostavno doseči najboljšo zmogljivost z ECR40.
Lastnosti in prednosti
Optimizirana učinkovitost
Za nižje stroške, večjo produktivnost in največjo neprekinjeno delovanje na ECR40 združujejo številne učinkovite funkcije. Način ECO vam omogoča, da izberete pravilno nastavitev stroja za trenutno delo za izjemno učinkovitost porabe goriva in brez izgube zmogljivosti. Robustna zasnova in kakovostna oprema za kopanje zagotavljata trajnostno in dolgoročno vrednost stroja. Samodejni prosti tek in samodejni izklop motorja zmanjšata število obratovalnih ur, raven hrupa in stroške vzdrževanja.
Vedno usklajen
Izkoristite svojo napravo kar najbolje. ECR40 se popolnoma ujema s priključki, ki omogočajo neposredno in enostavno spreminjanje hidravličnih nastavitev s tipkovnice. Za večjo vsestranskost in neprekinjeno delovanje ima Volvo trajno paleto priključkov, tako da lahko dostopate do več aplikacij in učinkovito opravljate različna dela.
Kratek zadek
Ta kompaktni bager je zasnovan in izdelan za delo v ozkih prostorih in se lahko uporablja na več delovnih mestih, hkrati pa zmanjšuje tveganje za poškodbe stroja in okolice. Zaradi kratkega zadka in položaja valja na levi sta ECR40 prva izbira za delo v zaprtih območjih.
DOdatni priključki za vaš bager
Žlice
Za vas na Balavtu po meri izdelujemo vse vrste izkopnih in planirnih žlic. Ali dobavimo željeno.
Hidravlična kladiva
Nudimo vam hidravlična kladiva priznanega proizvajalca DandA.
Hitre spojke
Za vas izdelujemo tudi hitre spojke prilagojene vašemu priklopu na bagerju ali vam poiščemo in dobavimo željeno spojko.
B-Quick
B-quick hitra spojka za hidravlične cevi. Spojka je bila v celoti izdelana na Balavtu.